مطالب مرتبط:
آغاز ساخت استخر دانش آموزی کبودراهنگ، به زودی
روش ساخت میله بارفیکس با لوله
استخر باغملک در آینده نزدیک بهره برداری می شود 
نگاه به شرق | حضور ایران لازمه ساخت معادلات راهبردی برای چین
سخنرانی ترامپ در نشویل؛ کنار رفتن گنسلر و ذخیره بیت کوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 09:152024-07-29اقتصادي

ساخت 410 باب استخر ذخیره آب در همدان 


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از ساخت 410 باب استخر ذخیره آب با حجم 65 هزار مترمکعب در همدان خبرداد و گفت: 15 باب استخر ذخیره آب در همدان طی سال 1402 با حجم یک هزار و 700 مترمکعب ساخته شده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از ساخت 410 باب استخر ذخیره آب با حجم 65 هزار مترمکعب در همدان خبرداد و گفت: 15 باب استخر ذخیره آب در همدان طی سال 1402 با حجم یک هزار و 700 مترمکعب ساخته شده است.

رحمان ایران پور دوشنبه 8 مرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ساخت استخر نیاز به مجوز دارد که این مجوز از سوی جهاد کشاورزی صادر می شود، افزود: برخی افراد بدون رعایت هیچ گونه استانداردی اقدام به ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی می کنند که در چنین وضعیتی مالکان استخرها در صورت غرق شدن افراد مقصر محسوب شده و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در ادامه با اشاره به ضرورت فنس کشی و نصب تابلوهای هشداردهنده در اطراف استخرهای کشاورزی، یادآور شد: برای هر استخر باید فنس کشی به ارتفاع دو متر و نصب تابلوهای هشداردهنده در هر چهار سمت رعایت شود.

ایرانپور با تأکید بر اینکه ساخت استخرهای ذخیره آب در ابتدای مسیر خروج آب قنوات، چشمه ها و چاه ها، اقدام موثری در جمع آوری آب است، افزود: این مهم کاهش مدت زمان و مدیریت آبیاری و میزان ه


برچسب ها: جهاد کشاورزی - ذخیره آب - همدان - استخر - شهرستان همدان - کشاورزی - ذخیره
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 410 باب استخر ذخیره آب در همدان 

ساخت 410 باب استخر ذخیره آب در همدان